Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε τη δύναμη του digital marketing, για να ανθίσει η επιχείρηση σας.
Για την xWeb το Digital Marketing σημαίνει:
- Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα
- Μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα
- Περισσότερη εμπιστοσύνη
- Περισσότεροι πελάτες
- Περισσότερες πωλήσεις
- Περισσότερα έσοδα
Καλέστε μας να αναπτύξουμε μαζί μια προσαρμοσμένη στρατηγική Digital Marketing, σύμφωνα με τις ανάγκες σας!
Επικοινωνία
Με μια προσαρμοσμένη στρατηγική Digital Marketing, θα βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να επηρεάσει θετικά, τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία: την επισκεψιμότητα και τα έσοδα.
Μετατρέψτε την ψηφιακή τεχνολογία σε οδηγό εσόδων με υπηρεσίες marketing που τροφοδοτούνται από δεδομένα και καθοδηγούνται από επαγγελματίες της xWeb.
Google Ads
Το Google Ads είναι μια επί πληρωμή υπηρεσία μάρκετινγκ που παρέχεται από την Google. Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα για να διαφημίσουν το προϊόν και τις υπηρεσίες τους στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, στο Gmail, στο YouTube και σε άλλα site που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Google Ads.
Οι καμπάνιες αναζήτησης επί πληρωμή, σάς επιτρέπουν να στοχεύσετε το κοινό σας (με βάση το πού ζουν, ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους και πολλά άλλα κριτήρια) έτσι ώστε να είστε σίγουροι ότι θα προβληθείτε στο κοινό που στοχεύετε κι εσείς σαν επιχείρηση.
Μάθετε Περισσότερα
Social Media

Σχεδόν κάθε σύγχρονη επιχείρηση αξιοποιεί τη δύναμη των social media σε κάποιο βαθμό. Ωστόσο, δεν εκτιμά κάθε εταιρεία την πραγματική αξία και τη δύναμη των Social Media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν έναν αποτελεσματικό τρόπο για να συνδεθείτε με το κοινό σας, να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
Η ομάδα της xWeb, χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες στρατηγικές και τακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διασφαλίσει ότι αξιοποιεί στο έπακρο τις καμπάνιες των συνεργατών της.
Μάθετε ΠερισσότεραSEO Management
Ένα από τα βασικότερα και σημαντικότερα συστατικά του Digital Marketing, είναι αναμφισβήτητα το SEO. Οι σωστές στρατηγικές και τακτικές SEO μπορούν να αυξήσουν την ορατότητα της επωνυμίας σας στις μηχανές αναζήτησης, όπως είναι η Google και να βελτιώσουν τη δημιουργία δυνητικών πελατών για την επιχείρησή σας.
H XWEB χρησιμοποιεί τις πιο αποτελεσματικές «βέλτιστες τεχνικές» στον προγραμματισμό, το σχεδιασμό και την υλοποίηση του SEO. Η συνεργασία μαζί μας, θα βελτιώσει το site σας και θα δείτε αυξημένη επισκεψιμότητα, στοχευμένες επαφές και αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
Μάθετε Περισσότερα
Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής

Έχετε καλή επισκεψιμότητα στο site σας; Αυτό είναι καλό, αλλά μετατρέπετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες;
Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής ή CRO (Conversion Rate Optimization) είναι η πρακτική δοκιμής και ενημέρωσης στοιχείων του site σας για τη μεγιστοποίηση του ποσοστού των επισκεπτών της σελίδας σας που προβαίνουν σε ενέργειες, που τους οδηγούν να γίνουν πελάτες. Οι υπηρεσίες CRO σάς βοηθούν να αξιοποιήσετε την επισκεψιμότητα της ιστόσελίδας σας σε ένα θετικό πρόσημο της επιχείρηση σας.
Η ομάδα της xWeb μπορεί να μετατρέψει την επισκεψιμότητα σας σε πωλήσεις, καθώς εξερευνά νέες στρατηγικές ανάπτυξης, προσαρμοσμένες των πελατών της.
Ανάλυση Ανταγωνισμού
Χωρίς ανάλυση ανταγωνισμού, οι επιχειρήσεις είναι επιρρεπείς σε τυφλά σημεία τόσο στις εσωτερικές τους λειτουργίες όσο και στις εξωστρεφείς στρατηγικές τους για την αντιστοίχιση και την υπέρβαση των ενεργειών των ανταγωνιστών τους. Οι επιχειρήσεις που είναι εξοπλισμένες με τρέχουσα ανάλυση ανταγωνισμού, είναι πολύ πιο ικανές να λαμβάνουν πολύτιμες και πρωτοποριακές αποφάσεις και να καταφέρνουν να έχουν προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Στην XWEB, αναλύουμε διεξοδικά το τοπίο της αγοράς, τις τάσεις του κλάδου, τις ανταγωνιστικές ενέργειες και τα προφίλ ανταγωνιστών σε πραγματικό χρόνο για να προσδιορίσουμε τη σχετική ανταγωνιστική θέση και τη στρατηγική ή τα κενά δυνατοτήτων σας.

Στρατηγική Marketing

Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι σχεδόν το 50% των επιχειρήσεων δεν έχουν μια σαφή και καθορισμένη στρατηγική marketing για να κατευθύνουν τις προσπάθειές τους στο digital marketing. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί επιχειρηματίες, επενδύουν τον χρόνο, τα χρήματα και τους πόρους τους σε υπηρεσίες digital marketing επί πληρωμή χωρίς μια καλά σχεδιασμένη προσέγγιση για τον καθορισμό και την επίτευξη στόχων, την ιεράρχηση εργασιών, την κατεύθυνση marketing, τον προϋπολογισμό και την κατανομή πόρων.
Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, η ανάπτυξη μιας επιχείρησης συνοδεύεται από πολλές προκλήσεις και ευκαιρίες που απαιτούν διαφορετικές στρατηγικές marketing. Μια στρατηγική digital marketing που έχει λειτουργήσει για ένα συγκεκριμένο τμήμα κοινού μπορεί να μην είναι η καλύτερη προσέγγιση για εσάς.
Η επιχείρηση σας έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική marketing; Μην χάνετε ευκαιρίες να ενισχύσετε την ψηφιακή σας απόδοση. Τώρα είναι η ώρα να επενδύσετε σε υπηρεσίες στρατηγικής marketing και να ανεβάσετε την επιχείρησης σας, στο επόμενο επίπεδο.
Είστε έτοιμοι να αναπτύξουμε μαζί, ένα πλάνο στρατηγικής του Digital Marketing;
Επικοινωνήστε μαζί μας!
Επικοινωνία
Συχνές ερωτήσεις για το Digital Marketing (FAQ)
Τι είναι το digital Merketing;
Το Digital marketing, που ονομάζεται επίσης online marketing, είναι η προώθηση επωνυμιών για σύνδεση με πιθανούς πελάτες χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και άλλες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση μέσω ιστού, αλλά και μηνύματα κειμένου και πολυμέσων ως κανάλι μάρκετινγκ.
Ουσιαστικά, αν μια καμπάνια μάρκετινγκ περιλαμβάνει ψηφιακή επικοινωνία, είναι digital marketing.
Τι κάνει ένας digital marketer;
Το digital marketing έχει εξελιχθεί σε σημείο όπου μια τεράστια ποικιλία ειδικών συμβουλεύεται επωνυμίες για να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές ή να εφαρμόσουν προγράμματα. Εάν είστε νέος στο digital marketing ή δεν έχετε εμπειρία ή πόρους, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσλάβετε έναν έμπειρο και ευέλικτο σύμβουλο ψηφιακού μάρκετινγκ.
Θα επωφεληθεί η επιχείρησή μου από το digital marketing;
Σίγουρα. Αν και οι εταιρείες σε πολλές επιχειρηματικές κατηγορίες συνεχίζουν να προσεγγίζουν το digital marketing με σκεπτικισμό, η αποφυγή του ψηφιακού μάρκετινγκ αρνείται την πρόσβαση της επιχείρησής σας στα μέσα ενημέρωσης, όπου η πλειοψηφία των καταναλωτών στρέφεται πρώτα όλες τις ώρες της ημέρας.
Πόσο συχνά πρέπει να ενημερώνω την ιστοσελίδα μου;
Οι ιστοσελίδες που λειτουργούν για μεγάλο διάστημα χωρίς ενημερώσεις και νέο περιεχόμενο είναι απίθανο να έχουν καλή απόδοση ή να υποστηρίξουν χρήσιμους στόχους ψηφιακού μάρκετινγκ. Αν και μία στατική ιστοσελίδα πληροί τις προϋποθέσεις τεχνικά ως ιστότοπος, είναι βέβαιο ότι είναι κάτι περισσότερο από ένα ψηφιακό φυλλάδιο που παράγει λίγους ή καθόλου δυνητικούς πελάτες.
Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία και διανομή εκπαιδευτικών και/ή ψυχαγωγικών στοιχείων με σκοπό τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας, επισκεψιμότητας, δυνητικών πελατών και πωλήσεων. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι γενικά δωρεάν και δεν προωθεί ρητά την επωνυμία σας όπως θα έκανε μια διαφήμιση.
Τι περιλαμβάνει η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου;
Μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα σχέδιο για τη δημιουργία κοινού. Τα στοιχεία της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν τον καθορισμό στόχων, προσωπικότητες κοινού, μια πρόταση αξίας, δήλωση αποστολής μάρκετινγκ περιεχομένου, χάρτη ταξιδιού αγοραστή και σχέδια για τη δημιουργία, την προώθηση και την ανάλυση της απόδοσης των στοιχείων και των προγραμμάτων μάρκετινγκ περιεχομένου.
Χρειάζομαι ένα blog;
Το email, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αναζήτηση και άλλα στοιχεία του μείγματος ψηφιακού μάρκετινγκ θα εξαρτηθούν από την παροχή χρήσιμου περιεχομένου. Αν και οι έξοδοι βίντεο, τα podcast και οι γκαλερί πολυμέσων προσφέρουν άλλες επιλογές, ένα ιστολόγιο είναι μακράν η πιο χρησιμοποιούμενη τακτική για τη διανομή περιεχομένου μάρκετινγκ σε ένα κανάλι στο οποίο έχετε τον απόλυτο έλεγχο.
Τι είναι το SEO;
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία χρήσης τακτικών επιτόπου και εκτός τοποθεσίας για να βοηθήσει να παρουσιαστεί περιεχόμενο από μια μηχανή αναζήτησης. Καλά, η πρακτική αυξάνει την ποσότητα και την ποιότητα της επισκεψιμότητάς σας.
Γιατί είναι σημαντικό το SEO;
Η πλειονότητα της επισκεψιμότητας ιστού δημιουργείται από την αναζήτηση και αυτά που έρχονται μέσω αναζήτησης έχουν μεγαλύτερο βαθμό εμπορικής πρόθεσης από τα περισσότερα άλλα κανάλια.
Τι είναι το PPC;
PPC σημαίνει πληρωμή ανά κλικ (Pay-per-click). Ουσιαστικά, είναι ένας τρόπος αγοράς επισκεψιμότητας ιστού. Οι διαφημιστές πληρώνουν ένα τέλος κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μία από τις διαφημίσεις τους. Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης είναι η πιο δημοφιλής μορφή PPC, ωστόσο πολλά κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του Facebook, προσφέρουν πλέον μοντέλα διαφημίσεων PPC.
Τι είναι το CRO;
Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής (CRO) είναι η διαδικασία αύξησης του ποσοστού των μετατροπών από την ψηφιακή σας ιδιοκτησία, συνήθως μια ιστοσελίδα. Το CRO περιλαμβάνει την εκτέλεση τακτικών για τη βελτίωση των στοιχείων στον ιστότοπο (ή την εφαρμογή σας) μέσω δοκιμών. Σε σχέση με τη διοχέτευση μάρκετινγκ, το CRO εστιάζει στη μετακίνηση των προοπτικών στο επόμενο στάδιο.
Γιατί είναι σημαντικά τα social media;
Οι πιθανότητες είναι ότι το κοινό σας είναι ενεργό σε ένα ή περισσότερα από τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα όπου δισεκατομμύρια άνθρωποι περνούν χρόνο καθημερινά. Οι επωνυμίες που κατανοούν τη δύναμη του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αφιερώνουν πόρους σε αυτό μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, να αλληλεπιδράσουν με πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις, να δημιουργήσουν αφοσίωση και να κερδίσουν υποστηρικτές.
Τι είναι το personal branding;
Το Personal branding είναι η διαδικασία χρήσης διαδικτυακών και εκτός σύνδεσης τακτικών για να προωθήσετε τον εαυτό σας μεμονωμένα ως επαγγελματία. Τα ψηφιακά μέσα βοήθησαν να δοθεί έμφαση στο personal branding για όλους τους τύπους αποφάσεων προσλήψεων και αγορών.
Είναι ακόμα αποτελεσματικό το email marketing;
Το email είναι πιο δυνατό από ποτέ. Είναι πιο δημοφιλές από οποιοδήποτε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι πιο ιδιωτικό. Πιο προσωπικό. Πιο αξιόπιστο. Οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται στο email και ελέγχουν τα εισερχόμενά τους πολλές φορές κάθε μέρα. Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε απευθείας με άτομα που σας δίνουν στην πραγματικότητα άδεια για να τους προωθήσετε, το email είναι το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο.
Χρειάζεται να στέλνω newsletter
Είναι συνετό να στέλνετε τακτικές ενημερώσεις στους συνδρομητές σας με νέα για νέο περιεχόμενο, νέα προϊόντα (ή βελτιώσεις), εκδηλώσεις κ.λπ. Δεν είναι σοφό να περιμένετε ότι η λίστα email σας θα επεκταθεί γρήγορα προσφέροντας απλώς ένα ενημερωτικό δελτίο.
Χρειαζόμαστε βίντεο;
Ο λόγος που οι έμποροι αγαπούν τόσο πολύ το βίντεο είναι ότι το λατρεύουν οι διαδικτυακοί καταναλωτές. Περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο καταναλώνονται στο YouTube κάθε μέρα. Το βίντεο είναι μια ευέλικτη και ελκυστική μορφή περιεχομένου. Είναι εύκολο να το μοιραστείτε σε πολλές πλατφόρμες. Τα smartphone και η ψηφιακή επεξεργασία έχουν κάνει πολύ πιο εύκολη τη δημιουργία βίντεο, επομένως οι δυνατότητες για υψηλή απόδοση επένδυσης είναι μεγάλες.