Η Black Friday αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες περιόδους αγορών κατά τη διάρκεια του χρόνου. Εάν διατηρείτε ένα e-commerce κατάστημα, αυτή η περίοδος μπορεί να είναι κρίσιμη για την αύξηση των πωλήσεών σας. Για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτή την ευκαιρία, είναι σημαντικό να προετοιμαστείτε εγκαίρως και να ακολουθήσετε μια στρατηγική. Εδώ, έχουμε για εσάς είναι οκτώ συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις στη Black Friday του 2023 μέσω του e-commerce σας.    

Black Friday: 24 Νοεμβρίου 2023 

Πώς να εκμεταλλευτείτε την Black Friday; 

Πέρσι, το 61% των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της Black Friday ήταν online. Αναμένεται ότι αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί σημαντικά φέτος. Η xWeb είναι εδώ για να σας βοηθήσουμε να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες που προσφέρονται.

Mobile First 

Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2022, διαπιστώθηκε ότι το 73% των πωλήσεων έγιναν μέσω κινητού. Αυτό υποδηλώνει ότι το e-commerce σας πρέπει να είναι υψηλά βελτιστοποιημένη για μια εμπειρία αγορών μέσω κινητού.

Social E-commerce

Οι αγορές στα Social Media έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα, με τις αγορές μέσω Instagram, και Facebook να έχουν πάρει την πρωτοκαθεδρία στις αγορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια. Ένας ισχυρός ανταγωνιστής που εισέρχεται σε αυτήν την αγορά είναι το TikTok, με τη δυνατότητα e-commerce που επιτρέπει στους εμπόρους και τους δημιουργούς να προβάλλουν και να πουλήσουν προϊόντα στο κοινό του TikTok μέσα από μια ολοκληρωμένη εμπειρία στην εφαρμογή. Έτσι τα e-shop πρέπει να προετοιμαστούν ώστε να ενσωματώσουν το Tik Tok και να δουν μια νέα ροή πωλήσεων από τα Social Media.

Πληρωμένες διαφημίσεις

Στην xWeb, μπορούμε να υποστηρίξουμε την καμπάνια σας με διαφημίσεις στις κατάλληλες πλατφόρμες για να ξεχωρίσουν τα προϊόντα σας. Από καταχωρήσεις στο Google (όπου τα προϊόντα σας θα εμφανίζονται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης στην πρώτη σελίδα) έως καμπάνιες Meta για να εμφανίζονται στη ροής του Facebook και του Instagram.

Email Campaign και Στατιστικά

Tο email marketing εξακολουθεί να είναι ο υψηλότερα μετατρέψιμος κανάλι για τις επιχειρήσεις e-commerce. Γνωστές πλατφόρμες, όπως το Mailchimp σας επιτρέπουν να καταγράφετε δεδομένα, να στέλνετε email σε εγκαταλειμμένα καλάθια αγορών, να κάνετε extra προσφορές και να δημιουργείτε κωδικούς προσφορών.

Επιπλέον, υπάρχουν 4 απλοί τρόποι για να αυξήσετε τη συμμετοχή στην ιστοσελίδα σας e-commerce

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε καθαρές επιλογές στο μενού πλοήγησης. Για παράδειγμα σημειώστε τα ΔΩΡΑ με υπο-κατηγορίες που περιγράφουν τα προϊόντα ανά εύρος τιμής.: Δώρα κάτω από 20 ευρώ, Δώρα κάτω από 35 ευρώ, Δώρα κάτω από 50 ευρώ, Δώρα για άνδρες, Δώρα για γυναίκες,
  • Προσθέστε ένα πεδίο με τα καλύτερα προϊόντα σας ή τα best seller ώστε να διευκολύνετε την απόφαση των χρηστών.
  • Προσθέστε υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες στα προϊόντα σας ώστε να φαίνονται καθαρά.
  • Προσφέρετε υπηρεσία συσκευασίας δώρου κατά τη ολοκλήρωση της αγοράς. Έτσι, δίνετε τη δυνατότητα στους χρήστες που προσφέρουν το προϊόν σας ως δώρο, να το κάνουν εντυπωσιακό για τον αποδέκτη.

Συμπέρασμα

Αυτές είναι μερικές συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν  να αυξήσετε τις πωλήσεις στο Black Friday του 2023 μέσω του e-commerce σας. Είναι σημαντικό να προετοιμαστείτε καλά και να προσφέρετε αξία στους πελάτες σας για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτή την εποχή αυξημένων πωλήσεων.Ετοιμαστείτε κατάλληλα με την xWeb για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την Black Friday. Η αντίστροφος μέτρηση για την Black Friday έχει ξεκινήσει. Είναι έτοιμο το e-commerce σας;