Αναφορές από την Google, το Amazon και άλλους έχουν δείξει συνεχώς ότι η γρήγορη φόρτωση της ιστοσελίδας είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία επιτυχίας μιας ιστοσελίδας: μία μελέτη από την Aberdeen Group έδειξε ότι κάθε καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου στον χρόνο φόρτωσης της σελίδας, οδηγεί σε μείωση 11% των προβολών της ...
Το 94% της πρώτης εντύπωσης που παίρνει κάθε πελάτης για ένα brand προέρχεται από το σχεδιασμό της ιστοσελίδας.Καθηλωτικές εικόνες. Παιχνιδιάρικα σχήματα. Κινούμενα στοιχεία. Η σχεδίαση ιστοσελίδων έχει προχωρήσει πολύ από την παστέλ φωτεινότητα της δεκαετίας του '90, τον μινιμαλισμό μικροσκοπικών κειμένων στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και τις κομψές ανακατασκευές ...
Όταν διευθύνετε μια επιχείρηση, η ανάπτυξη και η πρόοδος είναι πάντα στην πρώτη γραμμή του μυαλού σας. Είναι χρήσιμο να έχετε ορισμένους γενικούς στόχους πωλήσεων για την εταιρεία σας όταν ξεκινάτε κάθε νέο έτος. Όλοι θέλουμε περισσότερες πωλήσεις, έτσι δεν είναι; Μία γνωστή συγγραφέας στον χώρο του marketing επισήμανε κάποτε ότι ...
Στον κόσμο των διαδικτυακών πωλήσεων, οι τάσεις αλλάζουν συνεχώς. O οδηγός για τις καλύτερες πρακτικές ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2022 θα σας δώσει ένα πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό και ένα μια δυναμική επανεκκίνηση. Το SmartInsights προβλέπει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ θα αυξηθούν κατά 23,6 τοις εκατό τα επόμενα ...
Τώρα που η επιχείρησή σας λειτουργεί στον ψηφιακό κόσμο, δεν σημαίνει ότι η δουλειά έχει ολοκληρωθεί. Οι ιστότοποι χρειάζονται συνεχή συντήρηση, ειδικά όταν μιλάμε για Δυναμικές ιστοσελίδες, ηλεκτρονικά καταστήματα ή προσαρμοσμένη ανάπτυξη ιστοσελίδας. Η υπηρεσία συντήρησης είναι σίγουρα απαραίτητη για να διατηρείτε την ιστοσελίδα σας ενημερωμένο και ασφαλή. Όταν αγνοείτε ...
Ένα blog είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις να προωθήσουν την επωνυμία τους, να προωθήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες και να αυξήσουν το κοινό τους. Μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα μεγάλο πλεονέκτημα που φέρνει επισκεψιμότητα και μειώνει το συνολικό κόστος των μάρκετινγκ ενεργειών σας.Ωστόσο, οι επιχειρήσεις δεν είναι οι μόνες ...
Ένας οδηγός, βήμα προς βήμα για το σχεδιασμό και τη δημιουργία περιεχομένου με έμφαση στην εμπειρία χρήστη:
Σε αυτό το κείμενο θα δώσουμε έμφαση στις παρακάτω ενότητες:Εισαγωγή στη βελτίωση του UX μέσω ελκυστικού περιεχομένουΣχεδιασμός του περιεχομένου σαςΔημιουργία του περιεχομένου σαςΑξιολόγηση
Εισαγωγή στη βελτίωση του UX, μέσω ελκυστικού περιεχομένου.
Το περιεχόμενο είναι αναμφισβήτητα η ...
Σε αυτό το άρθρο, μιλάμε για το λόγο που δεν πρέπει να υποτιμάτε τη σημασία της ενημέρωσης του site σας.
Μπορεί να με μια πρώτη ματιά να σας φαίνεται ασήμαντο: Τι γίνεται όμως λοιπόν αν το e-shop σας κατασκευάστηκε κάποια χρόνια πίσω; Με το να ενημερώνετε συνεχώς τις καταχωρίσεις των προϊόντων ...
Το Cambridge ορίζει την επωνυμία ως «την πράξη που δίνει σε μια εταιρεία ένα συγκεκριμένο σχέδιο ή σύμβολο προκειμένου να διαφημίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της». Όχι πολύ καιρό πριν, αυτή ήταν μια αρκετά ακριβής περιγραφή του τι σημαίνει το branding– τουλάχιστον, ποια ήταν η γενική εικόνα για εκείνη ...
Τα πρώτα χρόνια, οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων δεν περίμεναν πάρα πολλούς πελάτες. Επομένως, τα φύλλα της Google, το Excel ή τα αυτοκόλλητα μπορεί να αρκούσαν για τη συλλογή και τη διαχείριση των δεδομένων των πελατών. Ωστόσο, καθώς μεγαλώνει μια επιχείρηση και φτάνουν περισσότεροι πελάτες, γίνεται όλο και πιο δύσκολη η ...