Διαφημιστείτε σε πλατφόρμες των Social Media για να ενισχύσετε το brand σας και να προσελκύσετε το κοινό σας. Η διαφήμιση στα Social Media, τοποθετεί την επωνυμία σας μπροστά στους κατάλληλους πελάτες την κατάλληλη στιγμή και στην κατάλληλη πλατφόρμα. Αυτή η μέθοδος ψηφιακού marketing των social media είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε να προσεγγίσετε γρήγορα και στοχευμένο κοινό βάση των δημογραφικών στοιχείων.
Η ομάδα Marketing της XWEB χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες για τη διαχείριση των λογαριασμών σας στα social media και τη διαμόρφωση της καμπάνιας σας, ώστε να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις του κοινού σας.
Τι είναι η διαφήμιση στα Social Media;
Η διαφήμιση στα social media είναι ένας μέρος του digital marketing που χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες των social media όπως το Facebook, το Instagram, το Tik Tok το Pinterest και το Twitter για την καταχώρηση πληρωμένων διαφημίσεων στο κοινό σας. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείτε με τους καταναλωτές σας και να ενισχύσετε τις καμπάνιες marketing.
Αξιοποιώντας πηγές δεδομένων, οι διαφημιστές είναι σε θέση να κάνουν μια πάρουν ένα στοχευμένο κοινό και να προσφέρουν εξατομικευμένο περιεχόμενο με βάση τα δημογραφικά στοιχεία και τη συμπεριφορά των χρηστών. Όταν ένα κοινό εισάγεται σε μια επωνυμία στα social media, οι διαφημιστές μπορεί να δουν περισσότερες αλληλεπιδράσεις και μετατροπές. Οι διαφημίσεις στα social media είναι επίσης οικονομικά αποδοτικές, προσφέροντας τη δυνατότητα για υψηλά ποσοστά απόδοσης.
Η διαφήμιση των social media είναι απαραίτητη εάν θέλετε να φτάσετε γρήγορα σε νέες αγορές και έχετε θέσει νέους στόχους. Όλο και περισσότερες εταιρείες — συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων επιχειρήσεων με τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο — χρησιμοποιούν διαφημίσεις στα social media για να αναπτύξουν τις εταιρείες τους και να προσεγγίσουν νέους καταναλωτές. Για να συμβαδίσετε με τον ανταγωνισμό, είναι σημαντικό να μάθετε πώς λειτουργούν αυτές οι διαφημίσεις και πώς μπορούν να ωφελήσουν την εταιρεία σας.
Τύποι διαφημίσεων στα Social Media
Επειδή τόσο το Διαδίκτυο όσο και το marketing περιεχομένου εξελίσσονται συνεχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι να ακολουθήσετε τη διαφημιστική σας στρατηγική στις πλατφόρμες των social media. Οι τύποι διαφημίσεων που επιλέγετε εξαρτώνται από τις προτιμώμενες πλατφόρμες και το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε. Παρακάτω είναι μερικά παραδείγματα των πιο κοινών τύπων διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στα social media
Στατικές διαφημίσεις με εικόνα
Οι φωτογραφίες χρησιμοποιούνται συνήθως στη διαφήμιση των Social media, επειδή σας επιτρέπουν να δείξετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με οπτικά ελκυστικό τρόπο. Οι χρήστες τείνουν να ελκύονται από οπτικά στοιχεία και όχι από κείμενο και σίγουρα έλκονται περισσότερο από διαφημίσεις με ελκυστικές φωτογραφίες σε προϊόντα ή υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Οι διαφημίσεις φωτογραφιών μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν κουμπιά "Αγοράστε τώρα" που μεταφέρουν τους χρήστες απευθείας στο site σας για εύκολη ολοκλήρωση αγοράς. Όταν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις φωτογραφιών ως μέρος της στρατηγικής marketing, βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και διατηρείτε μια συνέπεια στις διαφημίσεις σας και στο περιεχόμενο σας ως επιχείρηση.
Διαφημίσεις βίντεο
Όπως και με τις διαφημίσεις φωτογραφιών, οι διαφημίσεις βίντεο είναι επίσης χρήσιμες για ένα οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο. Πολλοί άνθρωποι θέλουν να παρακολουθούν μόνο διαφημίσεις βίντεο σύντομης μορφής, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε λίγο χρόνο για να κρατήσετε το ενδιαφέρον των χρηστών σας. Πλατφόρμες όπως το Facebook το Instagram και το Tik Tok έχουν επιλογές για τη δημιουργία σύντομων βίντεο με τα οποία οι χρήστες μπορούν να δουν και να αλληλεπιδράσουν γρήγορα ενώ κάνουν κύλιση στα Social media.
Διαφημίσεις ιστοριών (Stories)
Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το Twitter παρέχουν επιλογές διαφημίσεων Stories που μπορούν να χρησιμοποιούν φωτογραφίες και βίντεο. Αυτές οι διαφημίσεις είναι σε πλήρη οθόνη και εμφανίζονται για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τον τύπο και την πλατφόρμα της διαφήμισης. Εάν μια φωτογραφία χρησιμοποιείται σε μια ιστορία Facebook, μπορεί να προβληθεί για έξι δευτερόλεπτα, ενώ τα βίντεο μπορούν να αναπαραχθούν για έως και δεκαπέντε δευτερόλεπτα. Οι διαφημίσεις Instagram Stories μπορούν να διαρκέσουν έως και 120 δευτερόλεπτα τόσο για φωτογραφίες όσο και για βίντεο. Αυτές οι διαφημίσεις συχνά δίνουν στους χρήστες την επιλογή να σύρουν προς τα επάνω για να έχουν πρόσβαση στο διαφημιζόμενο site / e-shop.
Διαφημίσεις Messenger
Οι διαφημίσεις Messenger είναι διαφημίσεις Facebook που τοποθετούνται στην καρτέλα Chats στο Messenger και όχι στις ροές ειδήσεων των χρηστών. Αποτελούν μέρος μιας συνομιλίας που έχει ένας καταναλωτής με μια επωνυμία όταν επικοινωνεί μαζί τους μέσω messenger. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την έναρξη αυτοματοποιημένων συνομιλιών με πιθανούς πελάτες, την άμεση απάντηση σε ερωτήσεις των καταναλωτών ή τη σύνδεση χρηστών στο site σας.
Δημοφιλή δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης
Όταν εξετάζετε επιλογές διαφήμισης στα social media, όπως ποιες διαφημιστικές πλατφόρμες να χρησιμοποιήσετε, να θυμάστε ότι κάθε πλατφόρμα έχει το δικό της κοινό. Αυτό σημαίνει ότι θα θέλετε να επιλέξετε μια πλατφόρμα όπου βρίσκονται οι ιδανικοί πελάτες σας. Εάν είστε ήδη ενεργοί στα social media, παρατηρείστε ποιες πλατφόρμες έχουν καλύτερη απόδοση και ποιες οργανικές αναρτήσεις έχουν τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση ώστε να ξέρετε ποιο είναι το καλύτερο κοινό για εσάς και με ποιο περιεχόμενο αλληλοεπιδρά καλύτερα.
Μερικές από τις βασικές πλατφόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την διαφήμιση της επιχείρησής σας είναι:
Το Facebook είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα των Socia Media στον κόσμο, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Facebook μια δημοφιλή επιλογή. Με τόσο μεγάλη ποικιλία δημογραφικών στοιχείων ηλικίας, φύλου και τοποθεσίας, οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να βρουν τις αγορές που στοχεύουν στο Facebook. Οι επωνυμίες μπορούν να στοχεύουν καταναλωτές κατά τοποθεσίες, ενδιαφέροντα, προηγούμενες δραστηριότητες, επαγγέλματα και άλλα. Είναι επίσης μια πολύ οπτική πλατφόρμα, καθιστώντας την μια από τις πιο αξιόπιστες επιλογές διαφήμισης.
Ιnstagram
Η διαφήμιση στο Instagram είναι ένα ιδανικό εργαλείο για επωνυμίες που έχουν πιο ελκυστικά οπτικά προϊόντα. Το ίδιο το οργανικό περιεχόμενο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, αλλά οι διαφημίσεις Instagram μπορούν να συνδεθούν απευθείας με το site σας, επιτρέποντας γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Οι διαφημίσεις Instagram είναι δημοφιλείς τόσο σε μεγάλες όσο και σε μικρές επιχειρήσεις και χρησιμοποιούνται πιο συχνά από επιχειρήσεις e-shop.
Το Twitter είναι μια δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων από το 2006 και ως εκ τούτου, οι διαφημίσεις Twitter έχουν αυξηθεί σε χρήση. Χρησιμοποιείται συχνότερα για την ανάγνωση ειδήσεων και την αλληλεπίδραση με παράγοντες επιρροής.
Το LinkedIn έχει μια μεγάλη βάση επαγγελματιών χρηστών και μπορεί να στοχεύσει χρήστες με βάση το ιστορικό εργασίας και τα προσόντα τους. Εξαιτίας αυτού, η διαφήμιση στο LinkedIn απευθύνεται κυρίως σε κοινό B2B. Το LinkedIn σάς δίνει την επιλογή να στοχεύσετε προσωπικά και άμεσα χρήστες για να τους ενθαρρύνετε να διαβάσουν το περιεχόμενό σας, να υποβάλουν αίτηση στις αναρτήσεις εργασίας σας ή να σας ακολουθήσουν.
TikTok
Το TikTok είναι μια αρκετά νέα πλατφόρμα που έχει σημαντικές δυνατότητες να προσεγγίσει καταναλωτές, ειδικά νεότερους. Το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισης του TikTok επικεντρώνεται σε διαφημίσεις προϊόντων που εμφανίζονται ως βίντεο στη σελίδα "For You" των χρηστών. Αυτές οι διαφημίσεις είναι βίντεο πλήρους οθόνης, διάρκειας εννέα δευτερολέπτων, παρόμοια με οργανικό περιεχόμενο TikTok. Οι επιλογές "Αγοράστε τώρα" στο κάτω μέρος κάθε βίντεο οδηγούν τους χρήστες απευθείας στο site της επωνυμίας για να ολοκληρώσουν την ολοκλήρωση της αγοράς.
Σας προβληματίζει το κόστος των διαφημίσεων στα Social Media;
Στην XWEB σας βοηθάμε να αποκτήσετε τον πλήρη έλεγχο του προϋπολογισμού σας για τις διαφημίσεις των Social Media και την προσέγγιση στοχευμένου κοινού ώστε να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό μετατροπών.
Επικοινωνήστε μαζί μας και ανακαλύψτε τις κατάλληλες πλατφόρμες των Social Media ανάλογα με την επιχειρηματική σας δραστηριότητα και το κοινό που απευθύνεστε:
- Tik Tok
- YouTube
- Snapchat