
Μια ποιοτική ιστοσελίδα που έχει κατασκευαστεί σωστά χρησιμοποιώντας τις βασικές αρχές σχεδίασης ιστοσελίδων είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που υπάρχουν στο οπλοστάσιο μίας εταιρείας.
Οι επιχειρήσεις σκέφτονται με πολλούς τρόπους για τις ιστοσελίδες τους. Μερικοί θέλουν πολύ καλλιτεχνικές ιστοσελίδες με κινούμενα αντικείμενα και πανό που αναβοσβήνουν. Άλλες διαχειρίζονται από άτομα της πληροφορικής ή από κάποιο μέλος της οικογένειας τους που μπορεί να ξέρει πώς να χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή. Τέλος, υπάρχει μια ομάδα ατόμων που σκέφτεται ότι ένα τυπικό φυλλάδιο θα εξυπηρετεί και θα είναι αρκετό την επιχείρηση.
Υπήρξε ένα σημείο στο χρόνο όπου αυτές οι προσεγγίσεις μπορεί να ήταν σωστές, αλλά το web design έχει εξελιχθεί. Το λάθος που κάνουν πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων και τμήματα πληροφορικής είναι ότι δεν έχουν μια ολιστική προσέγγιση. Κάποτε η οικοδόμηση ιστοσελίδας αφορούσε την αισθητική και τίποτα άλλο. Από το 2012, η τάση ήταν περισσότερο προς την οικοδόμησης ενός εμπορικού σήματος και την υποστήριξη της ιστοσελίδας που έχει το εμπορικό σήμα. Αυτό δεν αποκλείει τις μικρές επιχειρήσεις.
Στο xWeb.gr, έχουμε μια ολιστική προσέγγιση σε κάθε ιστοσελίδα που σχεδιάζουμε. Σίγουρα σχεδιάζουμε τις ιστοσελίδες μας για να φαίνονται εξαιρετικές, αλλά διασφαλίζουμε επίσης ότι περιλαμβάνονται τα στοιχεία που απαιτούνται από τις οδηγίες της Google. Αυτό υπερβαίνει κατά πολύ τις ετικέτες τίτλου και τις λέξεις-κλειδιά meta (οι οποίες σταμάτησαν να είναι μια μεταβλητή κατάταξης το 2008).
Καταλαβαίνουμε τι ψάχνει η Google και αυτό δίνει σε κάθε ιστοσελίδα μας την ευκαιρία για καλύτερη θέση κατάταξης.
Γνωρίζουμε επίσης πώς ένας χρήστης αλληλεπιδρά με την ιστοσελίδα. Υπάρχουν φυσικά και τα βασικά στοιχεία, όπως το αν υπάρχει ένας αριθμός τηλεφώνου ή κάποιος τρόπος επικοινωνίας με την εταιρεία, αλλά ένας σχεδιαστής θα πρέπει να ασχολείται με το τι κάνει ο χρήστης όταν φτάσει στο χώρο. Τι στόχους έχει ο επισκέπτης όταν μπαίνει στην ιστοσελίδα μας και πώς βοηθάμε στην επίτευξη αυτών των στόχων; Καθώς ο ρυθμός εγκατάλειψης και η εμπειρία των χρηστών αποτελούν πλέον παράγοντες, κατά την σχεδίαση της ιστοσελίδας θα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπόψιν.
Βρισκόμαστε επίσης στα πρόθυρα ενός νέου κεφαλαίου σχεδιασμού ιστοσελίδων, το οποίο λέγεται responsive web design. Από τον Απρίλιο του 2015, η Google αναφέρει ότι τώρα θα παραγοντίζει τον τρόπο με τον οποίο είναι προσβάσιμη μια ιστοσελίδα στο κινητό στον αλγόριθμό του, πράγμα που σημαίνει ότι οι εταιρείες σχεδιασμού πρέπει τώρα να εξετάζουν τις κινητές συσκευές όταν ασχολούνται με το σχεδιασμό ιστοσελίδων τους. Εάν δεν το κάνουν, υπάρχει κίνδυνος για τους πελάτες. Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, αλλά πιστεύουμε στην προσαρμοσμένη σχεδίαση ιστοσελίδων και εξηγήσαμε την άποψή μας σε μια ανάρτηση σχετικά με την προσαρμοσμένη σχεδίαση ιστοσελίδων. Αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο κάθε τόπου που κινείται προς τα εμπρός.
Στην xWeb.gr πιστεύουμε στη μοναδικότητα κάθε ιστοσελίδας που αναπτύσσουμε. Πιστεύουμε επίσης ότι κάθε ιδιοκτήτης ιστοσελίδας πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένος να ελέγχει τις δικές του ιστοσελίδες, αν το επιλέξει. Το κόστος κάθε ιστοσελίδας βγαίνει βάσει του μεγέθους και του πλήθους των λειτουργειών που χρειάζεται και δίνουμε στους πελάτες μας οικονομικές λύσεις που να είναι εντός του προϋπολογισμού. Ανεξάρτητα από την τιμή όμως, οι βασικές αρχές που θα επιτρέψουν σε έναν ιστότοπο να πετύχει ποτέ δεν παραμελούνται.
Παρακαλούμε καλέστε μας σήμερα για μια δωρεάν αξιολόγηση της ιστοσελίδας σας.