Η προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι ένας σίγουρος τρόπος για περισσότερη επισκεψιμότητα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι προώθησης. Μερικοί από αυτούς δεν απαιτούν από εσάς να δώσετε ούτε μια δεκάρα! Σε αυτό το άρθρο, θα σας διδάξουμε πώς να προωθήσετε τον ιστότοπό σας δωρεάν. 

Γιατί να ασχοληθείτε με την προώθηση της ιστοσελίδας σας;

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να αποκτήσει πολλή κίνηση για να αναπτυχθεί. Ως εκ τούτου, η προώθηση της είναι ζωτικής σημασίας.

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στους τύπους ιστοσελίδων που χρειάζονται προώθηση. Είτε πρόκειται για μια ιστοσελίδα μιας γειτονικής επιχείρησης, για μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, για ένα blog ή για μια ιστοσελίδα μη κερδοσκοπικού οργανισμού. Όλες χρειάζονται προώθηση για να αποκτήσουν μεγαλύτερη προβολή.

Κάθε μορφή προώθησης κρατά τον ίδιο προορισμό, ο οποίος είναι να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα από το κοινό που στοχεύετε.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού καταστήματος που ειδικεύεται στην πώληση σακιδίων. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να βρείτε τους στοχευμένους πελάτες σας για να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Επομένως, πρέπει να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να μπορεί να προβάλλεται η επωνυμία σας.

Μεταξύ των διαφορετικών τύπων προώθησης που υπάρχουν, υπάρχουν μερικές πληρωμένες επιλογές, όπως οι διαφημίσεις Google Adwords ή το YouTube. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον ιστότοπό σας επιλέγοντας αυτές τις πληρωμένες επιλογές.

Αλλά, αν ενδιαφέρεστε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας εντελώς δωρεάν, συνεχίστε να διαβάζετε!

10 δωρεάν τρόποι προώθησης μιας ιστοσελίδας

Ακόμα κι αν αυτές οι μέθοδοι φέρνουν την επισκεψιμότητα χωρίς κανένα κόστος, θα πρέπει να επενδύσετε χρόνο και προσπάθεια για να πετύχουν. Εκτός από αυτό, δεν χρειάζεται να επιλέξετε μια μόνο μέθοδο που αναφέρεται παρακάτω - μπορείτε και πρέπει να τα συνδυάσετε.

Επιλέξτε τι πιστεύετε ότι θα ταιριάζει καλύτερα στον ιστότοπό σας. Έτσι, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, εδώ είναι ο κατάλογος των καλύτερων τρόπων για την προώθηση ιστοσελίδας δωρεάν:

1. Blogging

Blogging

Αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε ένα blog στην ιστοσελίδα σας, θα μπορείτε να φέρετε περισσότερη επισκεψιμότητα δημιουργώντας ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο. Παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο που μπορούν να απολαύσουν στην ιστοσελίδα σας οι επισκέπτες θα τους κάνει πιο πιθανό να επιστρέψουν και εάν είστε τυχεροί, θα συστήσουν το blog σας σε άλλους!

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που είναι συναρπαστικό και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να το πετύχετε διασφαλίζοντας ότι είναι είτε διασκεδαστικό, εκπαιδευτικό είτε ενθαρρυντικό.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι το μοναδικό όφελος του blogging. Με το να έχετε ένα blog στον ιστότοπό σας, μπορείτε επίσης να κατατάξετε τον ιστότοπό σας υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Ειδικά εάν το περιεχόμενό σας είναι σε θέση να λύσει τα προβλήματα του στοχευμένου κοινού σας.

Για να βελτιστοποιήσετε την κατάταξη  μιας ιστοσελίδας, μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του SEO (Search Engine Optimization) αναπτύσσοντας το περιεχόμενο με θέματα που το κοινό σας μπορεί να αναζητήσει στη μηχανή αναζήτησης.

Για να έχετε καλή απόδοση στη μηχανή αναζήτησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα εργαλεία λέξεων-κλειδιών, όπως η  Search Console της Google, για να σας βοηθήσει στην έρευνα .

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από τα οφέλη του blogging όχι μόνο από τον ιστότοπό σας αλλά και από άλλους. Αυτό ονομάζεται guest blogging.

Λοιπόν, τι ακριβώς είναι το guest blogging; Όπως υποδηλώνει το όνομα, θα γίνετε συγγραφέας που γράφει για ένα άλλο ιστολόγιο.

Αλλά πώς θα ωφεληθεί αυτή η μέθοδος; Απλά, είστε σε θέση να προωθήσετε το περιεχόμενο και το ιστολόγιό σας, δημιουργώντας επίσης backlinks σε άλλη πλατφόρμα. Αυτό θα διευρύνει σίγουρα την εμβέλειά σας από το κοινό.

Φυσικά, θα πρέπει να επιλέξετε έξυπνα σε ποιο blog θέλετε να κάνετε Guest blogging. Πρέπει να γράφετε σε ένα blog που επισκέπτεται τακτικά ο υποψήφιος πελάτης σας. Διαφορετικά, ό, τι γράφετε θα πάει σε λάθος κοινό, που μπορεί να μην ενδιαφέρεται για την ιστοσελίδα σας.

Το θέμα είναι, πρέπει να παράγετε υψηλής ποιότητας μοναδικό περιεχόμενο που είναι ευχάριστο και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Πρέπει να το έχετε υπόψη σας οπουδήποτε γράφετε, είτε είναι στο δικό σας blog είτε σε κάποιον άλλο.

2. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Email Marketing

Θέλετε να προωθήσετε μια ιστοσελίδα και να εμπλακείτε καλύτερα με το στοχευμένο κοινό σας; Λοιπόν, μπορείτε να το κάνετε με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( email marketing).

Τι μπορείτε να επιτύχετε στέλνοντας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ακροατήριό σας;

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε πρέπει να είναι προσαρμοσμένα στην αντίστοιχη γεύση τους. Εάν εγγραφούν σε εσάς επειδή θέλουν να είναι πιο έξυπνοι, τότε τους εκπαιδεύουν. Ή αν σας έχουν εγγραφεί λόγω διαφημιστικών προσφορών, τότε τους στείλετε τις ενημερώσεις εκπτώσεων.

Πριν κάνετε όλα αυτά, πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που θα περιέχει τις διευθύνσεις στις οποίες θα στέλνετε περιεχόμενο.

Δώστε στο κοινό σας μια μορφή συμμετοχής στην ιστοσελίδα σας, την οποία μπορούν να συμπληρώσουν, εάν θέλουν να λαμβάνουν τα μηνύματά σας τακτικά. Τέλος, απλά πρέπει να προσαρμόσετε τι θα τους στείλετε ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αυτοματοποιημένες καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας υπηρεσίες email marketing. Τα περισσότερα από αυτά  δεν είναι δωρεάν, αλλά υπάρχουν και κάποια που παρέχουν ένα δωρεάν πλάνο, όπως το MailChimp και το SendInBlue.

3. Καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης

Search engines

Μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερο πλεονέκτημα καταχωρώντας την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, όπως το Google, το Yahoo ή το Bing. Αν η ιστοσελίδα σας είναι ευρετηριασμένη  σε αυτές τις μηχανές αναζήτησης, είναι πιθανό να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα.

Αλλά, για να ελέγχεται τακτικά η ιστοσελίδα σας από τη μηχανή αναζήτησης, πρέπει να παρέχετε τακτικά νέο περιεχόμενο. Οι σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης θα εμφανίζουν πάντα το πιο σχετικό περιεχόμενο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να συνεχίσετε να το ενημερώνετε.

Η χρήση των μηχανών αναζήτησης είναι εντελώς δωρεάν. Μπορείτε επίσης να υποβάλετε την ιστοσελίδα σας μη αυτόματα για να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας μπορεί να εμφανιστεί στο ευρετήριο της μηχανής αναζήτησης. Για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google μέσω Google Search Console.

4. Giveaways

Giveaways

Έχετε δει μια προσφορά που προσφέρει κάποια προϊόντα δωρεάν; Αυτό λέγεται "giveaway". Σκοπός του είναι να προσελκύσει την προσοχή του στοχευόμενου κοινού και ταυτόχρονα να παρουσίαση την ιστοσελίδα και το προϊόν ή την υπηρεσία του στο κοινό.

Αυτή η μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένας τρόπος για να αποκτήσετε άμεσες προβολές. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε στους χρήστες ένα δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, οι άνθρωποι μπορεί να ενδιαφέρονται και να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας για να αποκτήσουν το ηλεκτρονικό βιβλίο.

5. Facebook

Facebook

Είναι ευρέως γνωστό ότι το Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση ενός δικτυακού τόπου, λόγω των ευέλικτων χαρακτηριστικών του που επιτρέπουν στα μέλη να προάγουν εύκολα.

Ένα από τα συχνά χρησιμοποιούμενα χαρακτηριστικά είναι οι Σελίδες Facebook. Μπορείτε να ορίσετε ένα προφίλ για την ιστοσελίδα σας, να ξεκινήσετε την παραγωγή περιεχομένου και να ενημερώσετε το κοινό σας για να σας βοηθήσει να σας βρίσκουν. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να αλληλεπιδράσετε μαζί τους. 

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια φήμη στη σελίδα σας στο Facebook. Ο αριθμός των Likes και τα σχόλια στις αναρτήσεις σας  μπορούν να θεωρηθούν ως δείκτης για να δείξει εάν αρέσει στο κοινό σας ο ιστότοπός ή όχι.

Μια άλλη λειτουργία του Facebook που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε μια ιστοσελίδα είναι οι ομάδες του Facebook. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ομάδα στην οποία το ακροατήριό σας μπορεί να ζητήσει άμεσα κάτι. Εάν χτίζετε καλά την επικοινωνία, μπορεί να είναι πιστοί λόγω των καλών απαντήσεων.

Εκτός από τα δωρεάν χαρακτηριστικά του, το Facebook παρέχει επίσης μια επιλογή επί πληρωμή που ονομάζεται Facebook διαφημίσεις. Λειτουργεί παρόμοια με το Google Adwords. Επειδή βασίζεται σε ένα σύστημα pay-per-click. Συνολικά, το μάρκετινγκ στο Facebook είναι μια μεγάλη μέθοδος για την προώθηση μιας ιστοσελίδας, ειδικά εάν χρειάζεστε έναν απλό τρόπο για να αποκτήσετε έκθεση.

6. Twitter

Twitter

Εάν σκοπεύετε να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα προώθησης σε μια απλή πλατφόρμα, τότε Twitter πρέπει να είναι η επιλογή σας.

Στο Twitter, μπορείτε να μοιραστείτε διάφορα περιεχόμενα για να προσελκύσετε την προσοχή του κοινού σας, ενώ στοχεύετε στα σωστά hashtags. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ανάρτησή σας αντιπροσωπεύει πραγματικά το τι προσφέρει το site σας.

Υπάρχει μια δυνατότητα στο Twitter που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συμπληρώσετε τις αναρτήσεις σας, που ονομάζονται κάρτες Twitter. Επιτρέπει στις αναρτήσεις του χρήστη να διατηρούν διαφορετικούς τύπους συνημμένων, όπως συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας, φωτογραφίες ή βίντεο. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει πληρέστερες αναρτήσεις προώθησης στο Twitter.

7. Instagram

Instagram

Το Instagram είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έχει 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες που την κάνουν να είναι μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες στον κόσμος.

Μπορείτε να προωθήσετε έναν ιστότοπο τοποθετώντας οπτικό περιεχόμενο στο προφίλ σας όπως φωτογραφίες ή βίντεο. Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας έχουν δεσμευτικούς υπότιτλους και hashtags. που μπορούν να βοηθήσουν το κοινό-στόχο σας να σας βρει εύκολα.

Εκτός από την τακτική δημοσίευση, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες Instagram για να χρησιμοποιήσετε την καθημερινή προβολή σας με τη μορφή φωτογραφιών ή βίντεο. Παρόλο που οι ιστορίες σας θα λήξουν σε 24 ώρες, είναι ένας καλός τρόπος για να μοιραστείτε στιγμές και εκστρατείες.

Εάν θέλετε να προωθήσετε μια ιστοσελίδα μέσω βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το IGTV. Πρόκειται για ένα νέο χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν βίντεο περισσότερο από μια συνηθισμένη ανάρτηση ή ιστορία του Instagram.

Επομένως, το μάρκετινγκ Instagram θα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας. Επειδή η δημιουργία οπτικού περιεχομένου έχει σήμερα μια θετική τάση στην αγορά.

8. Youtube

Youtube

Αν θέλετε να προσελκύσετε την προσοχή του κοινού σας με τα βίντεο, μπορείτε να δοκιμάσετε το μάρκετινγκ με βίντεο. Η πιο δημοφιλής πλατφόρμα γι 'αυτό είναι το Youtube.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να πάρετε προωθώντας μια ιστοσελίδα στο YouTube. Για παράδειγμα, Μπορείτε να συνδυάσετε  το βίντεο στο YouTube  και στη συνέχεια να το μοιραστείτε στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ή στις αναρτήσεις ιστοσελίδας.

Υπάρχει επίσης ένας τρόπος μέτρησης της αποτελεσματικότητας της προώθησής σας. Μπορείτε να πάρετε μια πιο προσεκτική ματιά χρησιμοποιώντας το Youtube Analytics. Μπορείτε να ελέγξετε τον αριθμό των συνολικών προβολών στα βίντεό σας, τον αριθμό των συνδρομητών του καναλιού σας και τις εμφανίσεις στο κανάλι σας, ακόμα και πόσο χρόνο συνολικά είδαν όλοι οι χρήστες.

9. Reddit

Reddit

Το Reddit είναι ένας τόπος όπου μπορείτε να συζητήσετε σχεδόν οποιοδήποτε θέμα. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε πριν εισέλθετε σε αυτήν την πλατφόρμα είναι η κατανόηση της δομής της και της θέσης που θέλετε να πάτε.

Για παράδειγμα, εάν η ιστοσελίδα σας αφορά κριτικές βιβλίων, πρέπει να προσεγγίσετε  στην αντίστοιχη κατηγορία - subreddit - που περιέχει τους λάτρεις των βιβλίων.

Το καλό είναι ότι μπορείτε εύκολα να βρείτε την εξειδικευμένη θέση σας λόγω του διαφορετικού συστήματος Reddit, το οποίο καλύπτει χιλιάδες συγκεκριμένα θέματα.

Δυστυχώς, με την Reddit δεν μπορείτε απλά να προωθήσετε απλά μια ιστοσελίδα. Υπάρχουν κανόνες σε κάθε subreddit με τους οποίους πρέπει να συμμορφώνεστε.

Ως εκ τούτου, πρέπει να ακολουθήσετε μια λεπτή προσέγγιση για να μιλήσετε με την κοινότητα. Εάν έχετε κερδίσει καλή φήμη από τον αριθμό των upvotes που έχετε (ή στους όρους Reddit - karma), τότε μπορείτε να ξεκινήσετε την εισαγωγή της ιστοσελίδας σας. Υπάρχει πάντα η επιλογή  να ρωτάτε ευθέως τι σκέφτονται οι χρήστες για την ιστοσελίδα σας επίσης.

Εναλλακτικά, εάν εκπροσωπείτε μια πιο γνωστή εταιρεία, μπορείτε να ξεκινήσετε το Ask Me Anything, όπου οι χρήστες του Reddit μπορούν να αλληλεπιδράσουν μαζί σας θέτοντας ερωτήσεις που τους ενδιαφέρουν.

10. Quora

Quora

Το Quora είναι διαφορετικό σε σύγκριση με προηγούμενες πλατφόρμες. Επειδή έχει μια έννοια ερωτήσεων και απαντήσεων. Μπορείτε να υποβάλετε μια ερώτηση ή να απαντήσετε στις ερωτήσεις των ανθρώπων.

Τι θα πάρετε από μια ιστοσελίδα ερωτήσεων και απαντήσεων; Με αυτήν την πλατφόρμα, θα υπήρχαν άνθρωποι που έκαναν ερωτήσεις σχετικά με πράγματα που σχετίζονται με το τι προσφέρει ο ιστότοπός σας. Γι 'αυτό είναι μια μεγάλη ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με το κοινό-στόχο σας.

Για παράδειγμα, εάν είστε blogger μόδας, τότε μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις που σχετίζονται με αυτό το θέμα, δημιουργώντας μια φήμη και αξιοπιστία για το προφίλ σας .

Με άλλα λόγια, πρέπει να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στα προβλήματα των ανθρώπων και να απαντήσετε λεπτομερώς. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο στην ιστοσελίδα σας στην απάντησή σας, εάν οι αναγνώστες σας ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στο θέμα περαιτέρω.

Λάβετε υπόψη σας ότι σε αυτή την πλατφόρμα ο σκοπός είναι να βοηθήσετε τους ανθρώπους να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις που θέτουν. Οπότε μην προσπαθήσετε να κάνετε διαφήμιση στην ιστοσελίδα σας, αλλά προσπαθήστε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα βοηθήσει τη συγκεκριμένη ερώτηση.

Συμπέρασμα

Ανεξάρτητα από το είδος του site που έχετε, η προώθηση του θα σας φέρει ένα μεγάλο όφελος. Ειδικά αν μπορείτε να το κάνετε δωρεάν. Γι 'αυτό σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε τους καλύτερους 10 τρόπους για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας δωρεάν, ας ανακεφαλαιώσουμε:

  • Blogging - είναι ένας καλός τρόπος για να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας και να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.
  • Email Marketing - θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη σχέση σας με το κοινό-στόχο.
  • Λίστα μηχανών αναζήτησης - μπορεί να σας βοηθήσει να εμφανίσετε την ιστοσελίδα σας στο ευρετήριο από τις μηχανές αναζήτησης.
  • Giveaways - μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένας τρόπος για να έχετε υψηλή επισκεψιμότητα.
  • Το Facebook - είναι μια πλατφόρμα που έχει διάφορα χαρακτηριστικά που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση μιας ιστοσελίδας.
  • Twitter - βάζει την απλότητα  πάνω από όλα και θα μπορούσε να διευκολύνει τις προσπάθειες προώθησης.
  • Το Instagram - θα σας υποστηρίξει στην ανταλλαγή οπτικώς συναρπαστικού περιεχομένου.
  • Youtube - είναι η καλύτερη πλατφόρμα για το μάρκετινγκ βίντεο.
  • Reddit - μπορεί να προσφέρει έναν τρόπο αλληλεπίδρασης με το κοινό-στόχο σας μέσω των subreddit του.
  • Quora - θα σας επιτρέψει να λύσετε άμεσα το πρόβλημα του κοινού σας, προωθώντας ταυτόχρονα την ιστοσελίδα σας και την αξιοπιστία σας ταυτόχρονα.

Ορίστε! Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας για να κερδίσετε όσα περισσότερα μπορείτε!