Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν τις επιδόσεις των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά μερικές από τις κορυφαίες πτυχές μπορούν να δώσουν εγγυημένα αποτελέσματα. Εδώ έχουμε απαριθμήσει 20 τέτοιες σκέψεις για να βελτιώσετε την καμπάνια του ηλεκτρονικού εμπορίου σας προτού το κάνετε πραγματικότητα.

Η έναρξη ενός φυσικού καταστήματος συνεπάγεται με μεγάλες προσπάθειες σε όλα τα στάδια  της ανάπτυξης. Το ίδιο ισχύει και για το  λανσάρισμα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Κατά κάποια έννοια, ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μια εταιρεία πρέπει να περάσει από τις ακόλουθες φάσεις και να απαντήσει στις αντίστοιχες ερωτήσεις σε κάθε στάδιο.

Αρχικές έρευνες και στρατηγικές αγοράς:

  • Τι να πουλήσετε; -Επιλογή προϊόντων / υπηρεσιών
  • Σε ποιον να πουλήσετε; Προσδιορισμός των πελατών που θα απευθυνθείτε
  • Πόσο να πουλήσετε; / Πόσο να επενδύσετε
  • Ποιοι είναι ανταγωνιστές και τι κάνουν
  • Πού θα αποθηκεύετε - διαχείριση αποθεμάτων / παρακολούθηση αποθεμάτων
  • Πώς θα λαμβάνετε εντολές - εντοπισμός παραγγελιών
  • Πώς θα διακινείτε-διαχείριση της διακίνησης
  • Πώς θα διαχειριστείτε τις επιστροφές
  • Ποια είναι η τιμή / το κέρδος / ο προϋπολογισμός; - Δημιουργία εσόδων

Οικοδόμηση του ηλεκτρονικού εμπορίου:

  • Επιλογή ονόματος τομέα (domain name)
  • Επιλογή τεχνολογιών ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Επιλογή της ομάδας ανάπτυξης
  • Επιλογή ομάδας και στρατηγικών μάρκετινγκ
  • Σχέδιο
  • Προγραμματισμός
  • Επιλογή καλού περιεχομένου
  • Δοκιμές
  • Ανάπτυξη
  • Συμβατότητα
  • Υποστήριξη / συντήρηση / αναβαθμίσεις

Ας εξηγήσουμε λεπτομερώς κάθε θέμα που χρειάζεται να εξεταστεί πριν ξεκινήσετε μια νέα ιστοσελίδα.

1. Επιλογή προϊόντων / υπηρεσιών

Όταν εξετάζουμε τα στοιχεία πωλήσεων άλλων καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν αποκτηθεί από τους ιδιωτικούς μας κύκλους, δοκιμάζουμε να μιμηθούμε την επιχείρηση με παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες στη γεωγραφική μας περιοχή ή σε κάποια άλλη.

Στην πραγματικότητα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι με αυτή τη λογική θα αποτύχει αν προχωρήσουμε με αυτόν τον τρόπο. Αντιθέτως, πρέπει να διεξάγουμε έρευνα για να μάθουμε τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Εάν έχετε ήδη επιχειρηματικές δραστηριότητες με προϊόντα / υπηρεσίες, απλά πηγαίνετε στο διαδίκτυο με αυτό. Διαφορετικά, τόνοι επιχειρηματικών ιδεών κυμαίνονται γύρω από τον ιστό. Μπορείτε να ακολουθήσετε με κάποιες περιφερειακές μικροαλλαγές.

Για παράδειγμα, δίνουμε παράδειγμα επιχειρηματικής δραστηριότητας στην προμήθεια λουλουδιών ως δώρων (κατάστημα δώρων) στην πόλη σας, λαμβάνοντας παραγγελίες μέσω διαδικτύου από τους συγγενείς ή τους φίλους των παραληπτών. Μπορείτε να το κάνετε με χρέωση και με προμήθεια κατ 'οίκον και κατάλληλες παρουσιάσεις ανάλογα με την περίσταση.

Αυτό φαίνεται να είναι μια μοναδική και πιθανή ιδέα.

2. Έρευνα του κοινού που στοχεύετε / Γνωρίστε τους καταναλωτές σας

Μόλις μάθετε τι θέλετε να πουλήσετε, θα πρέπει να έχετε κατά νου, σε ποιον θέλετε να το πουλήσετε. Θα πρέπει να γνωρίζετε

  • Ποιες συσκευές χρησιμοποιούν για να "σερφάρουν" στο διαδίκτυο
  • Ποιες είναι οι προτιμήσεις αγοράς τους;
  • Ποια είναι η δημογραφία τους;
  • Γεωγραφικά στοιχεία;
  • Πολιτισμός και ιδιαιτερότητες;

Μόλις έχετε όλες τις απαντήσεις, μπορείτε να σχεδιάσετε τις επιχειρηματικές σας στρατηγικές του E-shop ανάλογα.

Στο δικό μας παράδειγμα επιχειρηματικής δραστηριότητας το κοινό που στοχεύετε θα ήταν εκτός των συγγενών ή των φίλων πολιτών που ζουν στην πόλη σας. Η δημογραφία και η γεωγραφία τους μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τις περιστάσεις.

3. Πόσο να πουλήσετε / Πόσο να επενδύσετε

Μόλις αποφασίσετε να προσφέρετε προϊόντα ή υπηρεσίες online και γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας, πρέπει να υπολογίσετε τις δυνατότητες αγορών των μελλοντικών πελατών / επισκεπτών σας. Αν πρόκειται για επιχείρηση που στοχεύει σε τοπικό επίπεδο, μπορείτε να την υπολογίσετε εύκολα με τοπικά δεδομένα διαθέσιμα σε δημόσιες υπηρεσίες.

Ωστόσο, γίνεται δύσκολο όταν σκέφτεστε σε παγκόσμια κλίμακα ή σε μία νέα αγορά που δεν έχει εξερευνηθεί ακόμα. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εκτελέσετε μια έρευνα ανταγωνιστών χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και να χρησιμοποιήσετε εμπιστευτικούς πόρους για να μάθετε πόσα πουλάνε και πόσα πρέπει να επενδύσετε σε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Έτσι, μπορείτε να  κάνετε προϋπολογισμό για οικονομικούς πόρους αναλόγως, καθώς και να τους καταχωρήσετε την επιχείρησή σας με βάση την επένδυση και τον μελλοντικό προγραμματισμό επέκτασης.Στη συνεχείς μπορείτε να  κάνετε την έναρξη όπως Ατομική Επιχείρηση, ΙΚΕ, Ανώνυμη Εταιρεία ή όποια άλλη μορφή επιχειρήσεις θεωρείτε πως είναι πιο συμφέρουσα για εσάς.

4. Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές; Τι κάνουν?

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι έρευνες των ανταγωνιστών είναι εξαιρετικά επωφελείς για την γνώση της πραγματικότητας της αγοράς. Με βάση την εμπεριστατωμένη ανάλυση ανταγωνιστών, μπορείτε να διαμορφώσετε τις επιχειρηματικές σας στρατηγικές για επιχειρηματικές διαδικασίες, παραγωγή / αγορά, εμπορία / πώληση και οικονομικό σχεδιασμό.

5. Πού να κάνετε - Διαχείριση αποθεμάτων / Παρακολούθηση αποθεμάτων

Αν έχετε ψηφιακά αγαθά ή υπηρεσίες δεν απαιτούν σχεδόν τίποτα για την αποθήκευση, είστε ελεύθεροι από την αποθήκη, την αποθήκευση αποθεμάτων, τη διαχείριση αποθεμάτων και τις ανησυχίες.

Υπάρχουν λογισμικά τρίτων κατασκευαστών και πολλές ενσωματωμένες επιλογές σε κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου για αποτελεσματική διαχείριση αποθέματος, ώστε να το σκέφτεστε να το ενσωματώσετε στην πύλη ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Η παρακολούθηση αποθεμάτων μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τους δυσαρεστημένους αγοραστές, όταν συνειδητοποιήσουν ότι το προϊόν είναι εκτός αποθέματος στο τέλος της διαδικασίας πληρωμής.

6. Πώς θα λαμβάνετε εντολές - εντοπισμός παραγγελιών

Ακριβώς όπως η διαχείριση αποθεμάτων, το λογισμικό εντοπισμού παραγγελιών είναι δημοφιλές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι πελάτες σας μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση των παραγγελιών τους μόλις ενημερωθούν. Μπορούν να ακυρώσουν ή να τροποποιήσουν παραγγελίες τους σε ορισμένα στάδια αποστολής.

Για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, υπάρχει λογισμικό διαθέσιμο για να διαχειριστεί τις παραγγελίες και τη σχετική διαδικασία όπως η λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυτόματα. Εάν ενσωματώσετε την παρακολούθηση παραγγελιών με τη διαχείριση αποστολής, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα σε ανθρώπινους πόρους για να κάνετε πολλά πράγματα με το χέρι και να παρέχετε ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση της παραγγελίας καθώς και την κατάσταση αποστολής στις ενότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

Ορισμένα προϊόντα χρειάζονται ειδική συσκευασία για συγκεκριμένες παραγγελίες που βασίζονται επίσης στις γεωγραφικές περιοχές των παραληπτών.

7. Μεταφορικά. Διαχείριση της διακίνησης

Ανάλογα με το είδος των προϊόντων που θα πουλάτε θα πρέπει να κάνετε αντίστοιχες διασυνδέσεις μεταφορικές εταιρείες. Οι εταιρείες αυτές μπορεί να είναι τοπικά courier, μεταφορικές για τη μεταφορά προϊόντων μεγάλου βάρους η όγκου, όπως σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και ναυτιλιακές μεταφορικές.

Το μεγαλύτερο μέρος της πλατφόρμας του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει ναυτιλιακές αριθμομηχανές ή προγραμματιστές που μπορούν να ενσωματώσουν το καλύτερο για να προσδώσουν τα ποσοστά ναυτιλίας πριν από την παραγωγή ενός τελικού τιμολογίου για πληρωμή. Έτσι, οι αγοραστές μπορούν να γνωρίζουν την πραγματική τιμή του προϊόντος και των μεταφορικών.

Με την ενσωμάτωση του λογισμικού εντοπισμού παραγγελιών, μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση αποστολής και τις μελλοντικές ημερομηνίες αφίξεων.

8. Πώς να διαχειριστείτε τις επιστροφές

Το μεγαλύτερο εμπόδιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ότι δεν έχει πραγματικό άγγιγμα των προϊόντων, επομένως δεν μπορείτε να γνωρίζετε αν είναι τέλειο για εσάς ή όχι και το μαθαίνετε όταν φτάνει στην πόρτα σας μετά την πληρωμή.

Ως εκ τούτου, τα "σωστά" eshop  προσφέρουν πάντα επιλογές επιστροφής με την απαιτούμενη ευελιξία και προφυλάξεις. Έτσι, οι ειλικρινείς πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ανεπιθύμητα αγαθά αμέσως και να πάρουν είτε αντικαταστάσεις είτε επιστροφή χρημάτων εάν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση.

Πρέπει να εισαγάγετε πολιτικές επιστροφής και να δημιουργήσετε ενότητες κατά τη διαδικασία σχεδιασμού και προγραμματισμού της ιστοσελίδας σας.

9. Δημιουργία εσόδων - Ποια είναι η τιμή / το κέρδος / ο προϋπολογισμός

Μόλις ορίσετε ολόκληρο τον προγραμματισμό του ηλεκτρονικού καταστήματος, θα πρέπει να υπολογίζετε τις τιμές για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με βάση την επένδυση, τις συνεχιζόμενες δαπάνες, το κόστος ανάπτυξης ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου, τη συντήρηση της ιστοσελίδας και τα κέρδη σας για να διατηρήσετε την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης.

Κατασκευή E-shop

Μόλις ολοκληρώσετε όλο το concept του ηλεκτρονικού καταστήματος και ολόκληρο τον μηχανισμό διαδικασίας, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε την κατασκευή E-shop σας ή την δικτυακή πύλη για να πραγματοποιήσετε τον προγραμματισμό και τις προσπάθειες που θα κάνατε με τη μορφή μιας ζωντανής και διαδραστικής ιστοσελίδας e-shop στο διαδίκτυο.

Σε εύθετο χρόνο, θα πρέπει να περάσετε τα ακόλουθα βήματα ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και λειτουργίας της ιστοσελίδας στο Διαδίκτυο.

10. Επιλογή του Ονόματος Χώρου και του Επιχειρηματικού Καταχωρητή

Κάθε επιχείρηση έχει το όνομά της ως μια μοναδική ταυτότητα, ώστε η επιχείρησή του ηλεκτρονικού εμπορίου σας να έχει ένα όνομα που αντικατοπτρίζει το σκοπό της και προσφέρει ευκαιρίες επωνυμίας. Φυσικά, η καταχώρηση του εμπορικού ονόματος είναι απαραίτητη.

Με βάση το μοναδικό όνομα της επιχείρησης, μπορείτε να καταχωρήσετε ένα όνομα για την ηλεκτρονική σας ταυτότητα. Εάν είστε μόνο με απευθείας σύνδεση επιχείρηση χωρίς καμία ταυτότητα, θα πρέπει να επιλέξετε ένα μοναδικό όνομα τομέα όπως κάνετε με τις πραγματικές επιχειρήσεις.

Ακριβώς όπως μια πραγματική επιχείρηση, θα πρέπει να πάτε να αποκτήσετε από την εφορία όλα τα απαραίτητα για να ανοίξετε έναν επιχειρησιακό τραπεζικό λογαριασμό και να συμπληρώσετε τις φορολογικές απαιτήσεις.

Πρόκειται για ένα ουσιαστικό βήμα όταν η διαδικασία επαλήθευσης προορίζεται για την ενοποίηση της πύλης πληρωμής και των διεθνών συναλλαγματικών ισοτιμιών.

11. Επιλογή τεχνολογιών ηλεκτρονικού εμπορίου

Είναι ένα ζωτικό βήμα: ίσως δεν μπορείτε να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς τη βοήθεια εμπειρογνωμόνων, οπότε είναι προτιμότερο να ακολουθήσετε αυτή τη διαδικασία μετά την επόμενη φάση επιλογής της ομάδας ή της εταιρείας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας εμπορίου.

Για λόγους πληροφόρησης, σήμερα οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου τρέχουν στο διαδίκτυο για να επιλύσουν διαφορετικούς σκοπούς για διάφορες επιχειρήσεις. Μεταξύ αυτών, η PHP open source με δυνατότητες CMS:

  • WooCommerce
  • Magneto
  • OpenCart
  • PrestaShop
  • και άλλα

Η επιλογή της πλατφόρμας θα ορίσει και τις απαιτήσεις φιλοξενίας.

12. Επιλογή της ομάδας ανάπτυξης

Ένα από τα πιο σημαντικά σημεία στη λίστα μας. Οι δεξιότητες και η τεχνογνωσία θα παίξουν τον οριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της online παρουσίας το ηλεκτρονικού καταστήματος. Επομένως, θα πρέπει με πολλή προσοχή να επιλέξετε την ομάδα που θα αναλάβει το δικό σας e-shop.

Ελέγξτε το χαρτοφυλάκιο, τα σχόλια άλλων πελατών, τις παραπομπές, τα κοινωνικά μέσα στο Διαδίκτυο για να προσδιορίσετε την ικανή ομάδα για εσάς. Τα ποσοστά είναι μετά από σκέψη, επειδή η ποιότητα δεν έρχεται ποτέ με το φθηνότερο, ώστε να πρέπει να είστε έτοιμοι να πληρώσετε την αξία της ποιότητας που λαμβάνετε στο τέλος.

13. Επιλογή ομάδας μάρκετινγκ και στρατηγικές

Εάν έχετε ένα αξιοπρεπή online κατάστημα με εκπληκτικά προϊόντα, αλλά κανείς δεν έχει μια ιδέα για αυτό, ποιος θα τα αγοράσει όλα; Σε αυτή την εποχή του ανταγωνισμού, θα πρέπει να εφαρμόσετε όλες τις πιθανές τεχνικές μάρκετινγκ Διαδικτύου με οικονομικά αποδοτικούς τρόπους.

Πρέπει να δημιουργήσετε μια Landing Page πριν την εκτόξευση με το μήνυμα Coming Soon, για να ξεκινήσετε το buzz, και συνεχίστε τις ενημερώσεις της. Επεκτείνετε την προβολή στα κοινωνικά μέσα. Εφαρμόστε μάρκετινγκ τεχνικές, όπως freebies, δώρα, κουπόνια, εκπτώσεις, καθημερινές προσφορές, προσφορές βάσει τοποθεσίας.

Μπορείτε να πάτε για SEO ως μακροπρόθεσμη στρατηγική, αλλά να εφαρμόσετε την πληρωμένη αναζήτηση σε μηχανές αναζήτησης και σε δικτυακούς τόπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram κ.λπ. για μια αρχική ώθηση.

Όλα αυτά απαιτούν τη βοήθεια των έμπειρων online marketer και η xWeb.gr διαθέτει ταλαντούχα και έμπειρη ομάδα για να κάνει προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος.

14. Σχεδιασμός

Κάθε ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτεί μοναδικές προσεγγίσεις σχεδιασμού, διότι κάθε προϊόν είναι μοναδικό. Επομένως, εσείς και η ομάδα σχεδιασμού σας θα πρέπει να εκτελείτε διεξοδική αναζήτηση στον ιστό για να βρείτε τα καλύτερα παραδείγματα που θα ακολουθήσετε ή να εφαρμόσετε τη δημιουργικότητά σας από την αρχή.

Η προηγούμενη έρευνά σας και το βαθύ ενδιαφέρον για διαδραστικά πρωτότυπα μπορούν να αποφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα στο τέλος.

15. Προγραμματισμός

Οι καλύτερες πρακτικές κωδικοποίησης και τα υψηλά πρότυπα προγραμματισμού μπορούν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υψηλών προδιαγραφών όπου το UX (user experience ή αλλιώς  εμπειρία χρήστη ) και η χρηστικότητα αποτελούν τον πυρήνα.

Η ομαλή ενσωμάτωση εξωτερικών υπηρεσιών και λογισμικού τρίτων αποτελεί προτεραιότητα για τους προγραμματιστές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε SEO, βελτιστοποίηση επιδόσεων και βελτιστοποίηση μετατροπών, δημιουργώντας παράλληλα μια λειτουργική ηλεκτρονική εμπορική περιοχή.

Η ενοποίηση της περιφερειακής και διεθνούς πύλης πληρωμών με την διαδικασία πληρωμής χωρίς προβλήματα είναι άκρως σημαντικά. Οι προηγμένες λειτουργίες αναζήτησης και οι τεχνολογίες εξατομίκευσης είναι μοντέρνες και συμβάλλουν σημαντικά στην επιτυχία των περισσότερων ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ως εκ τούτου, χρειάζεστε μια εξαιρετική ομάδα προγραμματιστών με προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτρονικού εμπορίου, εργαλεία και τεχνικές γνώσεις καθώς και εμπειρία. Ίσως η xWeb.gr να σας δώσει μια τέλεια απάντηση από την εξαιρετική ομάδα προγραμματιστών ηλεκτρονικού εμπορίου.

16. Επιλογή καλού περιεχομένου

Η χρήση διαφορετικών τύπων περιεχομένου και καναλιών θα σας βοηθήσει να παρέχετε το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε τύπο ακροατηρίου που έχετε στο μυαλό σας και να εμπλακείτε σε όλους που ασχολείται η εταιρεία σας. Οι ανταγωνιστές σας πιθανότατα πωλούν ένα παρόμοιο προϊόν με εσάς, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν τι κάνει το προϊόν σας καλύτερο ή διαφορετικό. Αυτό είναι όπου το περιεχόμενο λειτουργεί. Προκειμένου να αποδείξετε τον λόγο που αξίζει να αγοράσουν από εσάς, θα πρέπει να αποδείξετε γιατί αξίζει να σας ακούσουν.

17. Δοκιμές

Η δοκιμή ξεκινά με την έναρξη της διαδικασίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος και κάθε βήμα χρειάζεται κάποια διαδικασία δοκιμής και διασφάλισης ποιότητας. Ως εκ τούτου, πρέπει να έχετε υψηλά προσόντα και έμπειρους δοκιμαστές και επαγγελματίες QA για να αποφασίσετε και να εφαρμόσετε σωστές στρατηγικές δοκιμών και τεχνικές QA.

Το προϊόν χωρίς σφάλματα είναι η πρώτη προϋπόθεση για ένα εξαιρετικό UX, επομένως ελέγξτε ότι η ομάδα δοκιμών έχει όλα τα απαιτούμενα, όπως προσομοιωτές και πραγματικές υπολογιστικές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των smartphones και των tablet όλων των κινητών πλατφορμών με διαφορετικές εκδόσεις λειτουργικών συστημάτων.

Οι χειρονομίες αφής απαιτούν ιδιαίτερες προσπάθειες δοκιμών με πραγματικούς χρήστες σε δοκιμές UX, ώστε να δημιουργούν και να παρέχουν το σωστό περιβάλλον.

18. Ανάπτυξη

Για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου υψηλής απόδοσης, η επιλογή της σωστής φιλοξενίας είναι κρίσιμη. Αν έχετε πολλές συναλλαγές που εμπλέκονται στη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και η βάση δεδομένων σας πρέπει να συσσωρεύεται ή να ανταλλάσσει ευαίσθητες και ιδιωτικές πληροφορίες, η Dedicated φιλοξενία ή VPS (Virtual Private Server) cloud φιλοξενία είναι οι προτιμότερες επιλογές.

Η χρήση τεχνολογιών κρυπτογράφησης και πιστοποιητικών μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη μεταξύ των αγοραστών, επομένως να ρωτήσετε τους παρόχους φιλοξενίας σας για ανταγωνιστικές τιμές. Αν και στις μέρες μας όλοι οι πάροχοι πλέον το προσφέρουν  μιας και υπάρχουν δωρεάν λύσεις

19. Συμβατότητα

Η συμβατότητα είναι σημαντική γιατί τότε ο ιστότοπος θα απευθύνεται σε ένα μεγαλύτερο κοινό επειδή θα έχει πρόσβαση σε πολλά προγράμματα περιήγησης, όπως το Firefox, ο Internet Explorer, Opera, το σαφάρι και πιθανώς το πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης - το Google Chrome. Η συμβατότητα σε πλατφόρμες όπως Mac, PC, Κινητό τηλέφωνο, iPad, κλπ βοηθά επίσης στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο κατάστημα. Το World Wide Web Consortium είναι ο κύριος διεθνής οργανισμός τυποποίησης για το www που κάνει τους ιστότοπους πιο συμβατούς, καθώς επιτρέπει την αναζήτηση σε περισσότερα προγράμματα περιήγησης.

20. Υποστήριξη / Συντήρηση / Αναβαθμίσεις

Για να οικοδομήσουμε καλές σχέσεις και αποτελεσματικό branding, η διαχείρηση ιστοσελίδας, η συντήρηση ιστοσελίδας και οι ενημερώσεις είναι ορισμένοι παράγοντες. Οι διαδικασίες δημιουργίας αξιοπιστίας στον ιστό και τα κοινωνικά μέσα μπορούν να ανταποκριθούν μόνο όταν έχετε ολοκληρωμένες και ευχάριστες υπηρεσίες υποστήριξης για τις εμπειρίες της ιστοσελίδας καθώς και για τις εμπειρίες που σχετίζονται με τα προϊόντα / υπηρεσίες.

Εάν εγγραφείτε σε τακτικές συμβάσεις συντήρησης με τους κατάλληλους παρόχους και παρακολουθείτε τακτικές ενημερώσεις λογισμικού, ενημερώσεις προϊόντων και αναβαθμίσεις τεχνολογίας, μπορείτε σίγουρα να κερδίσετε τη μάχη των online επιχειρήσεων.

Συμπέρασμα:

Η εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν διαφέρει από τη διαδικασία εκκίνησης ενός φυσικού καταστήματος. Πρέπει να περάσετε από όλα τα βήματα μόνο κρατώντας τη λειτουργία online στο μυαλό σας. Όταν ένας ιδιοκτήτης καταστήματος  σκέφτεται να πουλήσει ηλεκτρονικά, πρέπει να φροντίσει κάθε πτυχή της επιχείρησης προτού προχωρήσει στην ανάπτυξη ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο προσεκτικός σχεδιασμός και ο σχεδιασμός για άριστο UX, χρηστικότητα, απόδοση ιστοσελίδων και βελτιστοποίηση τοποθεσίας μπορούν να αποδώσουν μεγάλες ανταμοιβές μακροπρόθεσμα. Φυσικά, η εντατική βοήθεια εξειδικευμένων προγραμματιστών ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να κάνει μεγάλες διαφορές τόσο στην ποιότητα όσο και στο κόστος ανάπτυξης.

Ως εκ τούτου, κορυφαία εμπορικά σήματα και φημισμένες επιχειρήσεις προτιμούν το xWeb.gr και την ομάδα ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου ως συνεργάτη ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων τους.